söndag 10 juni 2007

Orka ?

Okej .. ni tycker att jag ska blogga mer va ? ;P Haha .. Nee att blogga är inte en del av mitt liv x) Har så mycke o göra , och när jag väl har tid så har jag inte orken. Det tar på en att jobba , både fysiskt o psykiskt. Enda anledningen till att jag skulle skriva , det skulle väl vara att ni -mina vänner får reda på vad som händer i mitt liv. Eftersom vi inte hinner höras så ofta :( ...

Iaf .. det jag gör om dagarna är att jobba , jobba och återigen jobba. Men jag tycker om mitt jobb, och jag har världens härligaste medarbetare !! Har inte snackat med alla 349 människor än , men det kanske man hunnit efter en hel sommar x) Just de , alla kanske inte vet vad jag jobbar med .. Jag är platsansvarig för Sockerdricksträdet på ALV ! Haha Visst låter det fint ? ;)

Jag står i ett "träd" och säljer pannkakor och sockerdricka o kaffe , och jag får öppna och stänga varje dag. Det innebär att jag måste städa och räkna kassan o beställa nya varor hela tiden så att det finns. På dessa veckor jag jobbat hittills , känner jag att jag vuxit nåt otroligt ! ;o Jag gillar det här att ta ansvar och så. Det kommer bli en jobbig men rolig sommar !!

O denna vecka som kommer är det festivalen som gäller !!!!! Bästa tiden på året här i Hultsfred. Finns det nåt bättre !? ;) Jag bara måååste va ledig på fredag annars DÖR jag !! .... Vill ju se Salem Al Fakir ! :( Och umgås med Malört så mycke som möjligt så klart ! Och att träffa alla människor .. oj så roligt ! I morron ska jag hämta mitt armband ^^ Då börjar det närma sig ...

Jaha vad är det mer som hänt. I fredags var det studenten för fulla muggar !! :D Min bror blev fri och jag blev flummig x) hahaha .. Aja denna helgen har varit konstig överlag faktiskt. Rolig men konstig. Jag kanske aldrig skulle gått till Harrys *tänker*.. Men spontanfester är kul ! (syftar på igår) haha Oj va varm jag är ! Shit jag måste ta en dusch nu innan jag tuppar av.

Puss på alla mina änglar * Jag älskar er ! Och jag lovar att jag ska komma o hälsa på er så fort jag får tid !!!! ; / Det kommer bli tajt men på nåt sätt måste det gå. Jag saknar er så jävla mycke .. Anna , Naz , Nella , Viki , Sanna , Sessan , Tilda , Muffe , Mia , Fisken , Madde <3 Och Malört som jag snart kommer få träffa iaf ;P Finns seriöst inga bättre än Ni ....

Inga kommentarer: