söndag 20 maj 2007

Questions

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Hmm ... *tänker* .. Jo det gör jag faktiskt x)

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja , en riktig vän har alltid en axel att gråta ut på.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ingen aning .. haha ><

Vad åt du senast?
Tårta ^^

Har du fått någon komplimang idag?
Inte vad jag kommer ihåg .. :P

Har du varit med i en rättegång?
Nej

Är du polare med grannarna?
Nej det är typ bara gamla människor

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige endast

Senaste piercingen?
Läppen *saknar*

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I torsdags haha

Gay?
Japp ;)

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja .. :$ Däcket en gång , och spytt några gånger. Men inget av det är speciellt kul :/

Har du äggat någon?
What ?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha nej varför skulle jag det ? :P

Har du varit på stranden?
Det är klart ! Underbart ju ..

Har du haft en stalker?
Hmm .. inte vad jag märkt iaf x)

Minns du dina/din musiklärares namn?
Jaa det gör jag faktiskt

Hur bra är din syn?
Jag är blind ! Om jag inte har linser förståss ;P

Har du varit på ett party?
Öhmm Jaaaa många gånger ^^

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej , jag vill inte dö

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vem är du ?

Har du varit utomlands?
Ja några gånger iaf :)

Har du sett din bästa vän naken?
Haha ja det har man väl nån gång :P

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett , det var mina föräldrars och jag var ett år !

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Har aldrig blivit det , men skulle jag gjort det skulle dom dödat mig x)

Var är dina syskon just nu?
Han sover i rummet breve ^^

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den va helt sjuk (som dom flesta) .. haha Mer säger jag inte ;) Minns inte så mycke av den heller för den delen :S

Vem ringde dig senast?
Johanna <3>

Vilken tid gick du upp imorse?
Vid tio :) Det var skönt o sova ett tag !

Vad ska du göra i helgen?
Var på grillfest ikväll och i morron ska jag vara med Malört o Jessica :)

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Raderade just en hel massa .. Men just nu är det fjärde från Madelenie "Jag vill aldrig förlora dig heller min sötaste Manuela <3">

När var du riktigt sjuk senast?
Har mest varit förkyld .. riktigt sjuk minns jag inte när jag va sist ..

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Tog på ? Haha .. Det var nog när jag fick en kram av Agnes ^^

Vad finns i din bakficka?
Ingenting , det är ju oskönt att sitta om man har nåt där x)

Har du färglinser?
Japp , men inte just nu. Men jag har ett par bruna som jag sätter i när jag känner för de

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sooooooov ...

Vad är det första du gör på morgonen?
Ibland hoppar upp ur sängen för att jag har kramp. Sen stänger jag av väckarklockan

Vad ska du göra efter det här?
Gå o lägga mig :)

Inga kommentarer: