fredag 4 maj 2007

Today is my day

Yes it is ! ... Dagen började ju inte helt fel heller för den delen. Såg världspremiären av Spiderman 3 på bio. Dessutom fick jag massssa choklad av Erik , Tobbe o Jocke ! <3
Soo , jag ska bara ta de lugnt idag (fast det känns som torsdag fortfarande). Det skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp typ vid tio och har glömt bort att jag fyller år x) Haha Det vore sååå Mela ...

Puss o kram på er . Och en extra liten puss på Madelenie som fyllde år idag .. eller igår eller va fan det nu blir :) hehe Och sen masssssa pussar på mig för att det är Min dag idag <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok MelaSöt! Rosa eller svart? Stjärna eller hjärta? Litet eller stort?

Anonym sa...

Ja, det får du välja... det har med din present att göra. har hittat nåt riktigt roligt

Anonym sa...

Åh Mela, det ser ut som att svärfar inte kommer den 18 maj! Får se om Prinsen hade inlämning, funderar isånafall att komma på lördag. På fredagen är det Make Up Store-dag på stora torget, vill ju inte missa det! Puss Puss