onsdag 25 april 2007

In Focus:

4 maj , min födelsedag !
Närmare bestämt 21 år ung

Jahopp , då är det snart min födelsedag ! Fast jag tror nästan att jag kommer glömma den x) Såå himla viktigt är det ju inte att fylla 21 .. hehe Men bara för att det endast händer en gång om året , så kan man lika bra fira ;) *hoppas jag får nåt fint* Eller jag vet redan vad jag kommer få av mamma & pappa iofs ! En festivalbiljett ^^ Det enda som fattas är att jag ska ha ledigt från jobbet då :S Får se hur schemat blir ...

Jag ska inte ha nåt himla stort kalas eller nån fest eller liknande , tyvärr :/ Förra året var ju sååå himla kul ! Min 20 års fest glömmer jag ALDRIG ..Den dagen skulle jag vilja leva om och om , och om igen !! But that's impossible haha xP Får väl vänta tills jag fyller 25 innan det blir en sån fest igen. Man måste ju ha egen lägenhet och grejjer för att genomföra det ;)

Valborg förra året var också en dag jag aldrig glömmer .. Förra våren överhuvudtaget *drömmer mig bort* Haha .. jahopp , ska den där flashbacken från det året jag bodde i Linköping komma redan ?? ;D Mina tankar svävar iväg så snart blir det inte riktigt det fokus jag tänkte. Mela -fokusera nu ! .. Jag fyller ju snart år , fuck x)

Men innan min födelsedag hinner det säkert hända massor , om jag får bestämma ! Jag ska färga håret igen och det ska bli partajj på valborsmässoafton ! Och dessutom ska jag träna så mycke jag hinner , innan jag kommer vräka i mig massa choklad på "The big day". Haha Det har jag bestämt (punkt) Och .. fan ta den som inte skickar ett sms till mig den 4:e ! ;)

Puss & Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

KOmmit på nån bra lista än, Söt? Vet du? Jag har beställt skor från Asos. Det var läskigt att veta att pengarna var i cyberspace och att skorna var i england! haha, men det gick bra. Tog ett tag innanjag fick ett bekräftelsemail bara. Love U babe...

Anonym sa...

Grattis i förskott! 21 är btw en grym ålder kan jag intyga, man har vart med om lagom mycket, kan fortfarande kalla sig ungdom i somliga sammanhang och vuxen i andra. Det är grymt :)

Anonym sa...

Hatar leveranstider! Din present är i någon inkorg just nu! Haha... Idag åker jag, till Beyonce! Undrar om Shakira blir gästartist, i såna fall blir jag lycklig! =) Puss på Sötaste Mela i världen! Puss Puss^^

Anonym sa...

Haha vad bra att nån skratta ;D
Gullunge :)
Puss <3