lördag 7 april 2007

Kämpigt

Det här måste vara det onödigaste , tråkigaste och mest meningslösa lördagen nånsin :/ Allt känns skit , och jag hoppas för allt i världen att i morron blir en annan dag.
Jag har fortfarande ångest , min mormor tycker inte om mig , min bror dissar mig och ingen bryr sig överhuvudtaget. Kan det bli värre undrar man.

Åhhee Mela behöver nähet .. :( Behöver nån som verkligen verkligen bryr sig , som saknar mig och som tycker om mig för den jag är ! Men det vet ju både du och jag det är önsketänkande ...
Men snälla nån - kom och rädda mig från den här vardagstristessen !!

Det finns i alla fall några personer som är värda att nämna:

Malört - för att du alltid finns där no matter what <3
Anna - skönt att du kommit hem ett tag nu , behöver dig !
Erik - tack för att du fanns där för mig i torsdags , undrar vad som hänt annars ..
Gia - för att du är den snällaste som finns.
Maria - du tog dig tid att träffa mig och det uppskattar jag , saknar ju dig !
Mamma - du tycker i alla fall att jag är söt.


Kiss and goodbye

Inga kommentarer: