söndag 1 april 2007

Are you kidding me ?

Jaha vad ska man skriva nu då ? ... Jo jag träffade min älskade vän Maria i fredags !! Att inte höras på flera månader , men fortfarande ha så bra kontakt. Det är riktig vänskap det ! Man vet liksom ändå att hon finns där <3

Sen har man ju umgåtts lite med killarna här hemma ^^ Glott på film , varit ute och gått , åkt bil , spelat spel , pratat , umgåtts och som idag - slått lite golfbollar x) Här ser ni några bilder på Tobbe , Erik , Marcus och mig ... Haha





Gissa vem som är sämst ? ;)



Och idag är det inte bara försa April , utan Malört fyller år också ! Grattis gumman !! Snart kommer du hem ! Mammut är glad i af !! <3

Bästa låten just nu: Frida - Dunka mig gul & blå. Jag tröttnar aldrig på den , såå skön ! ^^ Mitt nya motto: Feel the sun. Feel the music. Feel the love. And that's all you need to feel !

Inga kommentarer: