söndag 8 april 2007

Forgive and Forget





Shit asså .. jag kommer på mig själv ibland med att jag saknar henne. Kan på nåt vis inte få henne ur mina tankar. But why ? Efter all den här tiden , efter att hon behandlat mig som hon gjort. Varför kan jag inte bara glömma. Ungefär som i torsdags x)
Haha det är ju skrattretande .. Men när jag ser att du skriver så där om din älskling kan jag inte annat än hoppas att det skulle vara jag. Jag måste vara helt dum i huvet.


Det känns som att folk bara utnyttjar mig ibland. Dom tar det dom vill ha för ett tag. Men sen slutar dom bara höra av sig , för det är det enklaste för dom :S Är det verkligen värt att lägga ner mina tankar på dom då ? Nej det är det inte. Men man kan ju inte rå för hur man känner. Eller hur ?


Faaaaassst .. Jag har också märkt senaste tiden att det har många fördelar att vara singel också. Att bara slippa kärleken. Allt tjafs , all svartsjuka , saknaden osv !! Man kan göra precis vad man vill , med vem man vill ;) Det är varken kul att bli bränd eller bränna andra. Jag har gjort bägge delarna. Och jag har varit kär , tyckt om och varit smått betuttad i folk.
Men fuck it xD


Hade inget vettigt att säga idag heller , men så kan det va ! Hoppas kvällen blir lite trevligare än igårkväll :P Mela wanna have fuun !!

Inga kommentarer: