lördag 21 april 2007

Wonderful

Igår var den bästa dagen på jag vet inte huur länge !!! :D Dessutom hände det mer igår än vad det normalt gör på en hel vecka för min del ! Att jag är trött , har ont i halsen och ont i huvet gör det inte mindre värt. Nu vill ni säkert veta vad jag gjorde igår. And I'm not gonna tell you ;) Haha Okej , lite då ..

Gick upp strax efter sex , fixade mig och så där. Sen gick jag och Anna till stationen för tåget gick tjugo över sju. Och så var man äntliiiigen på väg till Linköping !! Kom fram vi nio ungefär. Så tog vi en buss ut till Tornby ( ni vet där Ikea och Ikano ligger ).



Vid tio kom Harbija till Ikano !! Åhh så roligt det var o se dig gumman ! Med en bulle i ugnen och allt ;) Hon var värsta förändrad , men lika vacker som vanligt. Så där inne gick vi i ett par timmar sen åt vi på Ikea. Anna och Harbija hade ju något gemensamt - barn , hehe Jag fattade inte hälften ;P

Men bara att vi umgicks alla tre var så underbart roligt ! Det händer ju inte alltför ofta liksom :/ Efter att vi sprungit omkring i tornby och i en massa blååst , så tog vi bussen till stationen och sen en buss till Abisko. Var ju tvugna att glo lite på tatueringar och piercings x)


Sen tog vi , överraskande nog , en buss till ! Mot stan .. Där gick vi och glodde lite i affärer. Och jag fick både Harbija och Anna att köpa varsin Heated Eyelashcurler på Make Up Store ! Hehe Jag kanske också har bra övertalningsförmåga ;D Sist men inte minst besökte vi Systemet. Se där :O

Jag , Anna och Rossie tog 17.12 tåget hem. Var väl hemma typ vid sju. Åt lite plankstek och sen var det bara at fixa sig i ordning igen , och dricka lite vin tillsammans med mamma och pappa. Vilken förfest vettni ;) Anna och dom kom och hämtade mig strax efter tio.



Gissa var vi skulle ? Harrys !.. Byz skulle ju komma och uppträda. Så det var faktiskt en hel del folk där inne. Det var länge sen jag fick uppleva det där ! Men ååh så kul det var ^^ Hmm , det haaar visst blivit lite fest på senaste tiden .. nästan varje helg ;P Som det ska va ! Nästa vecka är det valborg ...

Tack Anna för en underbar dag !! Kommer sakna dig nu ju !! <3>

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så tråkigt att jag inte hann träffa dig gumman. Men om du ändå var så nära som Abisko, kunde jag faktiskt ha släpat mina ben och kommit till dig och kramat dig massor! Hoppas vi ses snart då! Åh, du måste ju oxå gissa vilken väska som är Fendi-kopian på bloggen. Puss puss Söt

Anonym sa...

Tack Själv Gumman! Du Fattar Verkligen Inte Hur Tomt De Är Nu. Vi Träffades Jue Nästan Varje Dag. Saknar Dig Grymt. tack För Allt & En Härling Dag + Kvällen. Underbart Var De Verkligen. Länge Sen Jag Hade Så Kul.
[GUMMAN DU BETYDER OTROLIGT MYCCKKEE FÖR MIG] Tack För Att Du Finns! <3 Love U <3 //Ana!