onsdag 25 april 2007

You know I miss you ..




Oj , idag känns det som en sån där .. vad ska man säga .. "höra ifrån massa gamla vänner man inte snackat med på jättelänge - dag" ! Jag skickade ett sms till min älskade gullefjun som jag en gång tyckte såå himla mycke om. Jag tycker fortfarand om henne , och jag ville skriva till henne att jag tänker på henne ibland. Hon skickade värsta gulliga messet tillbaka. Och det fick mig att lysa upp som en sol när jag gick där i affären ...


Sen satt jag inne på msn och snacka som vanligt. Och vem skriver , om inte B ! Jag blev så glad .. Här har jag gått i några veckor och varit sur på henne för att hon inte har hört av sig. Men nu äntligen ! Jag kan inte ens beskriva hur det kändes. Jag kan bara inte va arg på den kvinnan. Det finns för mycket minnen .. För mycke känslor antar jag. <3


Åhh .. jag tror inte ens att ni fattar hur mycke jag tycker om er :$ Kunde jag spola tillbaka tiden så skulle jag. Och jag skulle ändra på massor. Jag skulle hälsat på min gullefjun för lääänge sen , och kanske hade det blivit du och jag då. Men det är sånt vi aldrig får veta. :) Iiiih , jag är bara så glad idag. Måste få uuuut mina känslor !! Haha .. ;)













några persoer som betyder, mer eller mindre, en himla massa för mig. tack för att ni finns i mitt liv ! - malört - naz - sanna - anna - sessan - maria - nella- viki - tilda - muffe - fisken - madde - b - malin - gullefjun - plutten - fridish - erik - andreas - koran - tobbe - madde - ammie - kicki - nenne - tove - ollie -





Inga kommentarer: