fredag 6 april 2007

Oooohh

Om man säger så här .. Det blir aldrig som man tänkt sig !! Haha här gick man och såg fram emot festen , och vad händer ? Minneslucka någon ? Ja , jag minns förfesten , det var superkul ! Men när gick vi till Metro .. hmm *tänker* En viss tidsperiod där försvann visst helt plötsligt :S Usch vad läskigt det är.
Men iaf , sen kommer jag ihåg att Erik och jag stod och såg The Sounds ! Åtminstone en låt , sen tror jag vi gick igen .. Halva hemvägen är också bara en stor dimma för mig. Men sista biten minns jag x) Och när det slutade med att jag sov hos Tobbe .. Haha fii fan !!

Och inte nog med att Metro blev helt konsigt. Jag tappade visst min väska någonstans , med biljetter , körkort och mobil och allt ! Pappa och dom hittade den iaf vid järnvägen idag ! Tack och lov ..
Dessutom ringde Malört o försökte få liv i mig , vid typ sju i morse. För vi skulle göra en roadtrip till Stockholm ! Då var man inte lite död. Men nu sitter jag här .. och jag överlevde 9 timmar i bil ! ;O Men nu är jag trött också ! Sova hela dagen i morron kanske ? Hehe

Hoppas att alla andra som var på Metro hade kul iaf ! .. Men trots att det blev lite väl mycke för mig igår , längtar jag redan till nästa fest ! ;)
*Kisses*

1 kommentar:

Anonym sa...

tack sötboll! ;)