söndag 15 april 2007

Västervik

Ja , alltså det var ju tänkt att vi skulle göra nånting kul på lovet. Som att åka till Linköping och glo lite. Men istället blev det en ganska impulsiv tripp till Västervik. Jag , Marcus , Erik , Tobbe , Björn och Ludde tog bussen i fredags. När vi kom fram väntade Amanda och Christer på oss. Vi gick till systemet och sen åt vi pizza. Nu skulle det bli fest tänkte vi !

Och det blev det .. ;)

Förfestade hemma hos min kusin och efter ett tag kom några av hennes kompisar också. Jag tänkte hålla mig till att bara dricka mitt vin. Men man blev som vanligt bjuden. Som tur var blev jag inte lika full som förra torsdagen iaf ! ;O Vi förfestade rätt länge sen började vi gå mot stan.


Sen nere vid havet , kom vi helt plötsligt till nåt tivoli ! Jag och Erik åkte karusell - skitroliiigt !! Efter en ganska lång tur där så gick vi till en bar och satte oss. Det slutade med att jag köpte en tequila shot i alla fall .. Det var det enda jag hade råd med , hehe.

Men kvällen blev lyckad.

Det slutade med att vi gick tillbaka till Amandas lägenhet och kollade på början av Lilo & Stitch. Sen sov alla vi ( 8 pers ) i hennes lilla etta på jag-vet-inte-hur-några kvadrat :P Vaknade vid åtta nån gång. Gick ut på balkongen och solade. Sååå fint väder ju ! Strax efter tolv åkte vi buss hem och jag var död som en get .. Sova ?


Idag vaknade jag upp med värsta ont i halsen. Tror aldrig jag haft så ont !! :( I need a hug .. (A) Aja , nu är frågan vad som händer i veckan. Umgås lite med min Malört förhoppningsvis - och Anna ! Måste passa på innan du åker hem ju.




Inga kommentarer: