onsdag 4 april 2007

Thank You




Idag fick jag ett paket på posten ! Hade ingen aning vem det var ifrån , men sen blev jag jätteglad när jag såg att det var från Sessan och Prinsen ! :D En kexchoklad , en lott och ett supergulligt kort var det i ! ^^
Asså fan va glad man blir av o få sånt !! Tack hörrni , jag saknar er också ! <3

Och så har man umgåtts lite med Malört idag också.. Och i morron är det fest , aiight ;) Jag längtar på mig , om man nu kan göra det x)
Mamma fyller år i morron mä !! Jag vet vad hon ska få i present , hihi...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst var kortet sött? Hittade nån rolig sajt man kunde skicka godis. Synd att det inte fanns så mycket att välja bland... Men lite kexchoklad brukar ju de flesta gilla! Puss på dig Sötnos

Anonym sa...

Naaw riktigt sött av dem ju, ;D