söndag 8 april 2007

Grrr !!


För att han typ är den enda kille man tänder på ;)
Marry me !?

6 kommentarer:

Micke sa...

fastän jag är kille så kan jag hålla med om att han e jävligt goodlooking..

Anonym sa...

Han är jävligt snygg! ;D
Och vet du, en kompis till min kompis Martin är en look a like till honom, oftast iaf :D
Puss gums!

Anonym sa...

Chad Michael Murray, the one and only. Du följer väl One Tree Hill, tjejen? :) /Jenny

Anonym sa...

Goodlooking killar och är celebrities finns inte många, eller så är det bara jag som är konstig??!!! Hur är det med Mela idag då? Jag har tränat massor massor är helt slut nu, ska snart gå in i duschen! PUss på Dig Söt. Saknar dig massa massor!

Anonym sa...

Chad så snygg honom skulle mman gärna vill ha :) haha

Anonym sa...

Hihi, jag dejtade en kille som såg ut som honom förut ;) tji på den hehe!