torsdag 22 mars 2007

Challenge 1

Jag har blivit utmanad av Gia !

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


  1. Jag är väldigt glömsk av mig ! Om någon säger ett skämt så kanske jag kommer på det några timmar efter, då kan jag skratta ihjäl mig och ingen fattar varför x) Detta gäller inte bara skämt asså, utan jag har dåligt minne hur eller hur. Både närminnet och långminnet ! Jag har redan börjat bli senil .. undar hur jag kommer va när jag är 30 !?
  2. Jag får kramp jätteofta ! Fast oftast går det i perioder. Kansk inte har det på flera månader, sen får jag det varje dag typ :/ Och inte är det foten bara .. En gång fick jag kramp i halsen !! Ja, jag är seriös :O Det var läskigt som fan.
  3. Det här kanske har lite med första punkten att göra, men det skiter jag i ;) Jag glömmer bort filmer. En gång skulle jag se en komedi, var övertygad att jag aldrig sett den . När en timme hade gått, då började jag känna igen den. Det visade sig att jag hade sett den ! x) Jag glömmer massa filmer, och viktiga saker som vem som dör i Peral Harbour !..
  4. Jag har ingen simultanfömåga. Jag kan inte göra två saker samtdigt, som när nån pratar med mig när jag tittar på tv. Oftast lyssnar jag på personen, men missar en del av programmet/filmen. Finns fler exempel, men kommer inte på nu.
  5. Jag gillar inte att prata i telefon. Varför ? Jag kan tycka att det är roligare att prata med vissa människor, men att sitta i timmar med en grejj mot örat är inte min grejj ! Och så hänger det ihop med föregående punkt. Jag blir stressad om nån pratar med mig när jag är mitt uppe i ett telefonsamtal. Jag kan verkligen inte göra två saker samtidigt !!
  6. Hmm vad ska man välja här då. Börjar bli svårt o hitta på udda grejer om sig själv nu ;P Men okej, jag har typ en rutin varje gång innan jag ska gå och lägga mig. Jag måste gå på toa och göra number two x) Sen måste jag alltid titta mig själv i spegeln (fråga mig inte varför) haha ..

Nu ska jag utmana 6 andra ! .. Hmm ... Måste alla ha en blogg tro ? Antagligen .. haha x) Jag känner inte sex stycken med blogg .. men jag utmanar i alla fall Malin, Madeleine och Sanna (fast jag vet du har blivit utmanad av Gia också, men du behöver ju bara göra det en gång ändå)

Inga kommentarer: