måndag 19 mars 2007

Welcome !

Okej.. Nu har jag övergett min gamla blogg ! Flåt ..(A) hehe Men jag tycker den här verkar lite bättre faktiskt. Hade en tanke att försöka skriva allting på engelska först , men hur länge det kommer funka vet jag inte.. Det blir nog lite till och från ;)

Har inte haft mycke att skriva om på senaste tiden , det har nämligen bara varit massa elände mest.. Men jag ska försöka skriva nästan varje dag nu ! I promise ^^ Länkar till några av mina vänners bloggar här på sidan också , Love you <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser du min lilla knapp jag har ändrat, när man skrivit en kommentar. Så gullig! Jaha, då har du övergett din gamla blogg. Jag håller på att koda om min blogg, går sakta, men framåt! La in en besökscounter... Får höras snart gums! Puss på dig: LOve you!!