torsdag 29 mars 2007

Poems

Finns det någon konstigare känsla.
Jag tror inte det.
Känner hur lusten inom mig stiger.
Temperaturen är nära att explodera.
Jag faller ihop.
Har ingen kontroll.
Intalar mig att allt var en dröm.
Men jag vaknar inte.
Och sanningen står framför mig,
Som en oöppnad konservburk.


Har så mycket hopp.
Så många drömmar.
Kan du hjälpa mig att hoppa.
Kan du uppnå dina drömmar.
En dag ska jag stilla min nyfikenhet,
Och se alla små bitar bli ett pussel.


Älskade vän som alltid finns där.
Finns ingen mer än du jag håller så kär.
Du har gjort allt för mig och jag är så tacksam.
Fatta att utan dig är jag så jävla ensam ..


Ska jag defnera sårbarhet ?
Du är mitt svar.
Ska jag definera kärlek ?
Du är mitt svar.
Ska jag definera stolthet ?
Du är mitt svar.
Ska jag definera styrka ?
Du är mitt svar.
Ska jag definera musik ?
Du är mitt svar.
Om du visste hur mycket du påverkat mig.
Som en ängel från himlen du kom.
Jag skulle göra allt för att få träffa dig,
En ängels röst med skönhetssång.
En sårbarhet som framkallar tårar.
En kärlek stor som världen.
En stolthet som gör alla till dårar.
Styrka som du bär med dig på färden.
Vad fan är musik ?
Jo, det är någonting som kallas magik.
Du är min förebild och kommer alltid vara.
Du sjunger framförallt om kärlek,
Men jag vill säga: nej inte bara !

Inga kommentarer: