måndag 19 mars 2007

Do you know me

Okej nu .., så här innan jag kommit gång med bloggen , tycker jag att det ser lite glest och tråkigt ut. Därför tänkte jag skriva in den här ack så populära "jag-har-gjort-listan" , som för den delen också fanns med i min gamla blogg .. Läs och tänk efter vad du har gjort av alla punkterna ;)



(x) snott den här listan - undrar vem som kom på den från början ..
(x) tagit mig tid att svara seriöst på den här - klart , annars är det ju inte roligt
( ) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(x) varit full - några gånger ja ..
(x) hånglat med någon av samma kön - japp , mjauu ^^
(x) varit kär - underbart , men ack så jobbigt
(x) blivit dumpad - det var inte roligt
(x) dumpat någon - det var inte heller roligt
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån.
(x) haft känslor för nån som ej känt samma - det är inte lätt när det är svårt !
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling - några stycken ja
(x) gått på en blinddejt - ah typ i alla fall ..
(x) ljugit för en kompis - det har vän hänt
(x) varit kär i en lärare - åhh han var såå snygg :)
(x) skolkat - men det började jag väldigt sent med ..
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) flygit - ja, som passagerare på ett flygplan asså
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi - 1, 2 , 3 gånger sen blev det gott !!
( ) åkt snowboard.
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande - huvudverkstablett kallar jag det
(x) älskar eller saknar någon just nu - det är många jag saknar just nu <3
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi - åhh så härligt
(x) gjort en snöängel - men inte i år ..
(x) haft ett te-party - haha
(x) byggt ett sandslott - med mina egna händer x)
(x) hoppat i en vattenpöl - för att det är så roligt
(x) lekt uppklädd - i klänning
(x) hoppat i en lövhög - iiihh
(x) åkt släde - var tog snön vägen ?
(x) fuskat när jag spelat spel - haha , allt för att vinna ..
(x) varit ensam - det känner jag mig rätt ofta
(x) somnat i skolan/på jobbet - jag tror de , minns inte riktigt :P
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång - vem har inte det
(x) rört en orm - och det var såå coolt !
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad - hihi jag är jättekittlig x)
(x) blivit missförstådd - måååånga gånger ..
( ) tagit hand om ett råddjur eller en get
(x) vunnit en tävling - en gång vann ja för ja va den enda som va mä
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka - jag backade in i en bil , räknas det ?
(x) haft kramp - aj aj , måååånga gånger
(x) känt mig som en utstött - inte roligt må jag säga
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende - vilken tjej har inte gjort det ?
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta - jag gör det just nu faktiskt
(x) varit besatt av post-it lappar - jag o mitt minne ..
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna - härlig känsla det där
(x) varit vilse - hmm , var var jag då ? x)
(x) varit på andra sidan landet - västkusten alltså ?
(x) simmat i havet - hata maneter !
(x) känt som om jag håller på att dö - jag döör !! alltid .. ;P
(x) gråtit mig själv till sömns - dumma dumma den jag grät för
(x) lekt polis och rånare - det var länge sen , men åhh så kul
(x) sjungit karaoke - och det lät hemskt antar jag ..
(x) betalat för mat med bara mynt - dom i kassan blev glada
(x) gjort nåt mä mig själv som jag ej borde gjort - som att nedvärdera mig själv :/
(x) busringt - vilket liv man hade en gång i tiden :)

(x) fångat en snöflinga på tungan - härlig känsla
(x) dansat i regn - wiieee !!
(x) skrivit ett brev till tomten - jag önskar mig .....
(x) tittat på solnedgången tsm med någon du bryr dig om - åhh ja
(x) blåst bubblor - kul kul !
(x) gjort upp eld på en strand - mysigare kan de knappast bli
(x) förstört en fest - jo man kan nästan säga det ..
(x) åkt rullskridskor - det är svårt !

(x) fått en önskan inslagen - det har hänt ..
(x) burit pärlor - såna där på halsband i af
( ) hoppat från en bro (ner i vattnet)
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel - för att jag älskar mig själv ;P haha
(x) sjungit i duschen - varför låter det alltid så bra just då ?
(x) burit en svart klänning - "den lilla svarta"
(x) drömt att jag gift mig med någon - härliga drömmar
(x) limmat fast min hand i något - stupid me
(x) fastnat med tungan i metall - stupid me - again ! x)
( ) kysst en fisk
(x) suttit på ett tak - o spelat poker ! wohoo
( ) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten - undrar va jag gjorde då ? ..
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet - jag äter inte saker från marken
(x) klättrat i träd - fun fun fun
(x) haft en träkoja - med min "bästis"
( ) burit fula kläder i skolan för att höra vad folk säger
(x) spelat kyckling - för att dom låter så kul
(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på - det va kallt x)
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het - sånt värmer :)
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril - stackarn .. hehe
(x) skrattat så mycket att jag grät - haha ja herregud
(x) gråtit så mycket att jag skrattade - haha ja , ett antal gånger ! x)
(x) fuskat på ett prov - flåt .. :$ hehe
(x) glömt någons namn - typ alltid , mitt minne u know
(x) sovit naken - det gör jag alltid :P
(x) gjort något olagligt - öhm brukar inte det , men läs nästa punkt :P
(x) kört för fort - jo det har hänt ..
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen - men det är ju onödigt
( ) klätt mig i manskläder
( ) modifierat denna listan
( ) smakat på grodyngel
(x) varit kär i en kille - ohja ..
(x) varit kär i en tjej - japp , och det var inte länge sen :/
(x) lekt pyroman - moahaa !!
(x) ätit köttbullar med mos - yummie det är min favvoriträtt !
(x) känt mig elak - jo det har hänt
(x) lyssnat på mora träsk - när jag var typ 0 år ja
(x) smakat på granbarr - det är inte gott :P
(x) skogsvandrat - ja fy fan , det tog en hel dag !
(x) badat naken - när jag var liten , haha
( ) lyckats välta julgranen
(x) fått en stöt - ajj !
( ) blivit portad ifrån Hemkunskapen i 9:an
(x) gjort bort mig på fyllan någon gång - det har hänt några gånger ... ja ^^
( ) gråtit på tunnelbanan
(x) haft sex på offentlig plats - guess where ? ; ) hihi
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter - det är ju trevligt ju
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) haft sex i en IKEAsäng
(x) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner - herrejisses säger jag bara
(x) druckit eller ätit något äckligt för att vinna ett vad - japp , ingen smart idé x)
( ) varit med i en jordbävning
( ) haft en Britney Spears-skiva
( ) gjort lumpen
(x) varit kär i en av mina internetkompisar - usch det är fan inte lätt :(
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
( ) Blivit tillsagd av musikläraren att hålla tyst, för att jag sjunger för dåligt.
( ) varit beroende av ficklampsbatteri
( ) haft sex med en hamurgare
( ) haft sex med en apa.
(x) varit en cheerleader - in my minds ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jösses vilken lång lista ;P
Måste ha vart folk som har lagt till mer och mer.. xD
Puss <3 //Sanna