torsdag 29 mars 2007

In Focus:

5 april , Metropol Rock City
The Sounds

Först kommer det vara förfest hemma hos Flink's. Som det ser ut nu verkar vi bli rätt många , upp mot en 18 pers ! Jag ser verkligen fram emot den här festen. Dels för att vi blir så många , och förfesten är roligast. Dels för att The Sounds är grymt bra ! Sen har i inte haft fest på ett tag nu. Så det ska bli kul att gå ut och få skaka lite rumpa , eller vad säger du Erik ? ;P

Nu är det exakt en vecka kvar , jag räknar dagarna ..!! Var precis nere i centrum och köpte min biljett så man vet att man kommer in xD Nu var det liksom ett tag sen det var fest , och nu är det i början av månaden dessutom. Sen att The Sounds kommer hjälper nog till att höja besöksantalet lite !

Jag vet redan vad nästa "In Focus" kommer vara. Men vi tar en sak i taget va ? ;) Det är alltså Metro som gäller på skärtorsdagen ! Är du inte där räknas du inte , hihi .. Nee men festa lugnt och ha en underbar påsk ! Nu ska jag sätta mig ute på balkongen igen , glassa lite i solen och skänka lite tankar åt vissa personer som förtjänar det ! :)

Tack för skorna pappa !

*Kisses*

Inga kommentarer: