torsdag 22 mars 2007

Challenge 2

.. Har blivit utmanad av Malin ! Denna gången går det ut på att skriva vad man gjort de åren som slutade med 2 och 7 !


1982: Var jag inte ens påtänkt :P

1987: Då var jag 1 år .. Inte mycke man minns från det året x) Har bara hört att jag började snacka och gå efter nåt år. Sen gifte sig mamma och pappa den sommaren !

1992: 6 år var man så här långt då .. Hehe, gick fortfarande på dagis då tror jag. Slutade väl med vällingen nån gång då också .. öhm ja xD

1997: Vad var jag då ? Jo 11 år. Gick i femman eller nåt. Antonela flyttade ungefär då. Istället kom "den nya tjejen" Kristin till klassen. Hon snodde min bästa vän Amanda, och jag umgicks mest med Louise. Just det, jag var sååå kär i Olle ! Haha Var efter honom jämt och ständigt ... Stackars han :/

2002: Känns som det var igår men ändå inte. 16 år och jag slutade nian och skulle börja gymnasiet ! Umgicks massa med Kristin och Maria. Den sommaren var första gången jag sommarjobbade. När jag började gmnasiet var det jätteläskigt. Men jag fick nya vänner. Anna och Harbija framförallt ! <3

2007: 20 år, i maj blir jag 21 ! Inget märkvärdigt dock, haha man blir bara lite äldre :P Arbetslös är man också .. Men sommarjobbet på ALV i sommar gör att man har nåt att se fram emot ^^ Har inte hittat kärleken än, men den kommer väl när man minst anar det ... förhoppningsvis sart ;) Men jag klarar mig utan kärlek också, för jag har så många underbara vänner runt om i Sverige som jag ÄLSKAR !! <3

Nu utmanar jag Sanna, Gia och Madeleine !

Inga kommentarer: